WEICON WhatsApp Service
Wilt u altijd en overal contact met ons opnemen, foto's van uw toepassing sturen of de WEICON TOOLS Finder gebruiken? Heb je vragen over onze producten, zoek je snel de juiste contactpersoon of wil je gemakkelijk via WhatsApp bestellen? We hebben dit allemaal voor je mogelijk gemaakt! Maak gebruik van onze WhatsApp-service of meld je aan voor onze WhatsApp-nieuwsbrief of ons nieuwe WhatsApp-kanaal.
Scan gewoon de QR-code met je mobiele telefoon - en je kunt aan de slag!
De voordelen in een oogopslag
✓ 24/7 ondersteuning
✓ Kan wereldwijd worden gebruikt
✓ Verduidelijk sollicitatievragen direct in de chat
✓ Interactieve minigames
✓ Status van levering opvragen
✓ Lokale contacten zoeken
✓ Vraag veiligheidsinformatiebladen aan
✓ Gereedschapzoeker
✓ Productzoeker
Vier eenvoudige stappen naar de WEICON WhatsApp nieuwsbrief
En zo werkt het:
Stap 1: WhatsApp chat openen
Stap 2: Selecteer taal en accepteer contact
Stap 3: Selecteer “Nieuwsbrief & catalogus” in het hoofdmenu
Stap 4: Meld je aan voor de WhatsApp-nieuwsbrief
Veelgestelde vragen (FAQ)
Ja, je kunt kiezen uit de verschillende onderwerpen of je direct abonneren op het hele nieuwsbriefpakket.
Ja, je kunt op elk gewenst moment via WhatsApp informeren naar de bezorgstatus van je bestelling. Stuur ons gewoon een bericht.
De WEICON WhatsApp-service is gratis voor jou.
Ja, je kunt de WEICON WhatsApp-service wereldwijd gebruiken. Houd echter rekening met mogelijke roamingkosten van je mobiele telefoonprovider.
Als je de service wilt annuleren, stuur ons dan gewoon “Stop” en je zult geen berichten meer ontvangen.
Nee, je telefoonnummer wordt vertrouwelijk behandeld en wordt niet doorgegeven aan derden. Meer informatie kunt u vinden in ons privacybeleid.
Ja, je kunt op elk moment reageren op onze berichten of vragen stellen. Ons team zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
U ontvangt alleen informatie over de onderwerpen die u selecteert en af en toe exclusieve aanbiedingen of promoties van WEICON. Je hebt altijd controle over de onderwerpen waarop je je wilt abonneren.
Nee. Het is het beste om je op één pad te concentreren. Ons team zal proberen je zo snel mogelijk te helpen. Het voordeel van WhatsApp: onze chatbot beantwoordt je eerste vragen.